Crazymomy Sahiniimm38 sadece düzleştirici kullanıyorum ben. Aşırı memnunum kalın telli ve belime kadar olan saçlarım var en fazla 20 dakikada mis gibi fön etkisi🥰 https://www.akakce.com/sac-duzlestirici/en-ucuz-rowenta-sf4532-liss-curl-keratin-shine-iyonlu-fiyati,5221220.html
Sahiniimm38 Boyle ikili oluyor hem duzlestirici hem masa ondan ariyorum aslinda kullanip memnun kalam var mi ki