Ozgeblr Kızlar merhaba.Dikey şarjlı süpürge almak istiyorum.Bir türlükarar veremedim.Aranızda kullanan beğenen, beğenmeyen model marka vs.tüm önerilerinize açığım.Yardımlarınızı bekliyorum 😘
Arasannesi Ozgeblr dyson her zaman en ıyısı benım ıcın.cok memnunum.bir de korkmaz kullananlar var cevremde bende denemıstım mazagazada hosuma gıtmişti tempratik modeli.fiyatı da fena degıl dıye bılıyorum
Calipso Ozgeblr bende alicaktim bugun baktik esimle. Kesinlikle dyson,hemen hemen ayni fiyatta piyasadakilerde. Oyuzden dyson alicam
Calipso Ozgeblr dysonun uygun fiyatlilarida var kuzum. Trendyolda favorilere ekle. Veya Xiamoi de alabilirsin suanda trendyolda 1.709 tl