Merhabalar. Dişlerimde görünürde bir çürük olmamasına rağmen inanılmaz sızlıyor. Kızımı uyutmaz için pişş pişş dediğimde ve sonrasında falan aşırı sızlıyor ne alakaysa. Dişlerime özen gösteren de biriyim. Neden olabilir sizce başına gelen var mu böyle bir durum. Doktora da malum durumlardan dolayı gitmeye çekiniyorum🤦🏻♀️