anneCANan Kızlar merhaba kan ve Demir değeri için tahlil ne zaman verdiniz 9. Aya gireceğiz az kaldı 9. Ayda mi yoksa 1 yaşında mı?. Bir de tahlil için kanı nerden alıyorlar parmak, el üzeri ya da kol…?
GoGirl anneCANan doktorumuz 6. Ayda bakip ona gore kan ilaci yazicaz dedi.damar nerde daha belirginse ordan aliyolar aslinda
anneCANan GoGirl özele gidemiyorum küçük bir şehirdeyiz sağlık ocağını aradım almıyorlarmış kan devlette en son gittiğimizde 9. Ayda gelin demişlerdi yollar açıldı memlekete gidip güzel özel bir hastahanede aldırsam diyorum.
ZeynoEce Bize 1 yaşında daha anlamlı olur dediler. Normal kan sayımı olcaksa parmaktan bakılıyomuş. Ama hormon falan varsa damardan alınır büyük ihtimal
anneCANan ZeynoEce ben kan ve Demir ilacı kullanmadım 1 yaşına kadar da bekleyenler var ama belki değerleri düşükse erkenden başlarım diyordum
ZeynoEce anneCANan ya bende bullanmak istemedim ama baktım çocuk büyüdükçe ihtiyacı oluyo kullanıyırum şuan ama beslenmesinede dikkat ediyorum. Demir değeri gelişim için önemli çünkü
anneCANan ZeynoEce evet çok haklısın ama ben tahlil sonrası ilaç verme taraftarıyım vermek içimden hiç gelmedi vermedim bende bakalım sonuçlar ne çıkacak