lalelikiz irmc bunu huy kesinlikle edinmiyorr icin rahat olsun benim oglum 4.5 ay boyle agladi. Tabi huysuz bir cocuk ama bu aglamalari kalici degil
lalelikiz irmc dogumla birlikge ilk 6 ay bebege yetecek kadar demor deposu ile doguyor. Lutfen yanlis bilgilere aldanmayip doktorunuza danisiniz
irmc mihrosum doktorumuz huysuzluk yapabilir dedi o yüzden olduğunu düşündüm bende yoksa böyle hiç yapmaz yani
irmc Suheylaninannesi bizimki de aşı olurken öyle katılarak ağlıyor doktor bile iğneyi yapıp hemen kaldırıyor katıldığı için bir de geçen burnunu yoldu kendi kendine ona bile öyle ağladı canı acıdı herhalde böyle zamanlarda katılarak ağlıyor
Tazeanne95 irmc 8. Hafta bitimi bebeklerde atak dönemi büyüme dönemi diye biliyorum ve bu dönemde durduk yere aglamalar artabilirmiş benim bebeğim de bikaç gündür öyle