zeyzey29 Yarın tam 1 ay olacak sezeryanla dogum yaptim kizlar büyük abdestimi yaparken veya idrarimi yaparken makatımda bi sızı oluşuyor nedendir acaba yaşayan var mı benim gibi
Mirsim zeyzey29 zeyzey29 benimde kırkım çıkana kadar öyle oldu bence sonda takıyorlar o nedenle olabilir ,yanmada vardı bende
anneCANan zeyzey29 ben küçük abdestimi yaparken ağlardım tuvalette büyüğü sen düşün 😞 ama o kadar uzun sürmedi inşallah geçer
Ssultannn zeyzey29 kırk çıkana kadar idrarımı yaparken benimde yandı canım sondadan ama makatta sorun yaşamadım kırktan sonra düzelir inşallah