CMAE Kuzlar aranızda vicco ayakkabı veyahut sandalet kullanan var mı? hangi modeli kullanıyorsunuz ? memnun musunuz? kalıpları nasıl?
YK_ CMAE sandalet kullanmadım da kışın botunu kullanmıştım kalıbı küçüktü yani normalde 23 giyen ogluma 24 tam oluyordu ama çok rahattı
nazanay CMAE Yegenime asagidaki modelinden almistim yurumeye basladiginda. Cok memnundu kardesim. Cok guzel ilkadim ayakkabilari var. Tabanlari esnek ve yumusak. Bir de ortopedik yerine anatomik oluyorlar. Doktorlar da bu sekilde tavsiye ediyor. https://www.vicco.com.tr/vicco-bumba-sandalet-lacivert?gclid=Cj0KCQjwwr32BRD4ARIsAAJNf_0laKp5jljVuALfDMGY_9PmajVovSRzYKmDNWo35iRC0-1IAgUJvdsaAhYxEALw_wcB