Benim ilk sütümüde o getirdi. Ondan sonrada günde 3 fincan içiyordum kademeli olarak sütümü arttırdı. Önce 20 30 40 derken en son 90 cc gelmeye başladı ama ne yazık ki oğlum emmedi ben sağamadım çayda bitti yenisini aldırmayınca kaldı gitti öyle ama çok faydasını gördüm