Aselimaliemirimm benim kız kardeşim öyleydi ama bebekliğinden beri bu şekilde ağlardı. Doktor öyle ağladığında endişe etmeyin, üzerne gitmeyin bunu her istediği yapılsın diye kullanmaya başlar demişti, gerçekten de bazen istediği olmadığında falan bile isteye öyle ağlardı. Zamanla geçmişti. Ağladığında annem panik olmamaya çalışıyordu, sakince kucağına alıp konuşuyordu öpüyordu falan.