Merhaba kızlar aventin birsürü çeşidi var yavaş akış orta akış hızlı akış bir de scf diye numaraları var hepsinin fiyatı da farklı. Bebegim 6 aylık hem meme hem mama gidiyorum hangisini almam gerekiyor ? Meme de verdiğim için yavaş akış mı almam lazım yoksa 6 ay oldugu için hızlı akış mı?