Biz de aynı durumdaydık tam 3 ay boyunca. Sonra geçiyor inanın. Şu an size,kokunuza ihtiyacı var. Emmek onun için sadece karnını doyurmak demek değil. Lütfen sabredin. Sütüm yetmiyor mu diye endişeye kapılıyor insan, her günü bu şekilde geçecek diye düşünüyor. Çişli bezler yeterliyse tadını çıkarın. Sadece beş dakika yemek molası verip emzirmeye devam ettiğimi hatırlıyorum. İyi ki de öyle yapmışım. Şimdi 11 aylık oldu, istesem de meme de o kadar durmuyor. Geçecek inanın🙏🏻