Bence gerekli hele şu dönemde insan daha da korkuyor. Biz rota yaptırdık (3. Ve 5. Ay) menenjitin de ilk 2 dozunu yaptırdık (7. Ve 9. Ayda Bexsero) ama menenjit aşıları farklı farklı ve ayları da ona göre farklılık gösteriyor doktorunuza danışabilirsiniz o konuda zaten reçete olması şartı var uygulanması için.