kurabiyela Allah kolaylık versin ya. Sürekli gelen gideni izahat ver, bi yere gidince haber ver, 3 öğünden en az 1 i kaynanada, ağız tadıyla kavga edeme yada cilveleşeme.Başlı başına sorun ya. Olumlu yanı yokki. He işe güce vs giderken kaynanaya bebeği bırak git bitek o iyi yanı olabilir