Kubralena ben çok öyle herşeyi takan biri de değilimdir aslında, Ama işte ya emmezse bir daha düşüncesi üzüyor sanırım ondan endişe ediyoruz 4 aylıkken yaşamıştık atak dönemimiz de ama 2 günde geçmişti bu öyle böyle bir reddetme de değil değişik sanki meme yerne başka birşey veriyorum gibi yapıyor 🤷🏻♀️