Hanimlar yardim bebegim 2.5 aylik erkek 10gun once ates ve morarmayla acile gittik idrar yolu iltihabi cikti 10gundur antibiyotik aliyoruz henuz normale dusmemis degerler.iki doktorla gorusme firsatim oldu biri sunnet yaptir diyor digeri sunnet icin erken diyor bu durumu yasayip bana fikir moral verecek kimse var mi sunnet kesin cozummu