50 günlük bebeğim emmeye yeni yeni başladı öncesinde biberon kullanıyorduk yavaş yavaş emmeye başladı fakat sütün çoklu kısmı bitip az gelmeye başladığında mememi bırakıp ağlamaya başlıyor. Nasıl devam ettirebilirim. Lütfen yardım edin. Kalan sütü sağmaya çalışıyorum sağmada gelmiyor elimle sıktığımda ince ince süt akıyor ve gögsümün şişliğinden içinde süt olduğunu anlıyorum.