Sevgili anneler kızım 10 aylık ama sanki geriden geliyor. Persentile bakınca hepsi genelde %25-50 arası kilongenelde 50 ama baş ve boy 25 ye kalıyor böyle durumlarda büyüme geriliği var diyebilir miyiz ?dişleri erken çıktı erken emekledi şuan da 2-3 adım atıyor bunlar da erken oldu.ama ben biraz boya başa ve kiloya taktım fikirlerinizi tecrübelerinizi merak ettim