Milamom Deletedmom297 kendi kızıma da yapılırken yanındaydım süt kızıma da ben yaptırdım yanındaydım tek seferde veriyolar yarım saat beslenmiyor
Wolverine Sağlık ocağında neden yaptırmıyorsunuz diğer aşılar için zaten mecbur gitmediniz mi? Gittiğinizde yaptırın
Deletedmom297 Wolverine Yapmiyorlar. Aradim ebemizi sordum. Recetessiz aska yapmamm diyor doktorr ecete vermiyor kaldim ortada
1fgn Deletedmom297 ilk doz yapılınca bizde ishal olmuştu, ishal ateş olursa en azından aşının etki gösterdiğini anlarsınız ancak bu tarz yan etkiler yapmadığı da oluyor
Myelif Deletedmom297 kendi kendinize uygulayabileceğiniz bir aşı değil o canlı virüs enjekte esiliyor ağızdan. Sağlık Kurumunda yapılması gerektiği prospektüsünde yazıyor. Benim doktorum salgın devam ederken yapmamamız gerektiğini söyledi ve yapmadı.
RundownMom Deletedmom297 prospektüsünde kusması halinde dozun tekrarlanması gerektiği yazıyodu diye hatırlıyorum
Wolverine Deletedmom297 bizim ebe bana rota aşısının adını yazıp verdi gelecek ay bunu al gel ihmal etmeyelim dedi. Aşıları yapması lazimonce yapmama gibi bir hakkı var mı bunu araştırın bı bence 🤔 keşke yapsa ya
Mom563 Deletedmom297 hızlı mi verdiniz ki. Bizim hemşiremiz çok şaşırmıştı kızım baya iştahlı içmişti aşıyı ama hemsire çok az az vermişti 20 dk falan sürmüştü
Deletedmom297 Mom563 oo 20 dkmi yok biz 5 dkda verdik az az damla damla. Gerizekalilar yaa kikse bilgilendirmiyor. Hrlal etmiyorum parayi. Esim eczaciya sormus damla damla ver o kdar demis. Yani insna az anlatir. Ben internette arastirdim hep oturur pozisyonda falan olcak diye
Mom563 Deletedmom297 bizim çocuk doktorumuz kendiniz de verebilirsiniz demişti ama kusma ihtimali korkuttu beni nasil icirecek diye emin olamayip ana sağlığı aradim. Zaten bebekleri saatli alıyorlarmış ilk bizi aldi hem aşı odasının tam karşısında bi kapi var ordan girip çıkıyoruz kimseye temas etmeden. Ben de örtü götürdüm yanimda. örtünün üstüne yatirdim kızımı eve gelince de direk üstünü değiştirdim. 2.dozu var ayin 16sinda artik onda da giderim diye düşünüyorum.
Deletedmom297 Mom563 Bnde hastaneye gidicem bu sefer. Zaten kucuk tip merkezi corona hastanesi degiliz dkye yazida asmislardi kapiya doktorumuzda orda kna yaptiricam bu sefer. Bir 320 tl dha gitmesin boş yere
Annesinindurusu Deletedmom297 merhaba bence etkili olmuştur. Çünkü benim bebeğimde reglü vardı doktorumuz uygularken ya yine hemen kusarsa demiştim o da yaptıktan sonra hemen etki ediyor zaten kussa bile bisey olmaz demişti. Aşıyı da bekleyerek vermedi hemen vermişti ağzından.
Deletedmom297 Annesinindurusu Hmm.. Ya prospektustede etkili olmaz diyor. Yarin bir doktoru arayip sorucam
Mom563 Deletedmom297 bizim kızı yatar pozisyonda verdi hemşire ama dediğim gibi uzun sürede verdi. Ben de çok şaşırdım açıkçası ama kusma olmadi çok şükür
Yegino Deletedmom297 canlı mikroorganizmalar olduğu için buzla birlikte veriliyo hastane ve sağlık ocağı da o şekilde yapıyor yani soğukluğuyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Ben iki dozu da sağlık ocağına yaptırdım kusarsa mesuliyet almam demişti ebe şükür ki kusmadı. Sık yaşanıyo muş bu kusma olayı öyle olunca da geçersiz sayılıyor ne yazık ki. Emzirmekte de bi sakınca yok o konuda bi şey dememişlerdi ben emzirdim ikisinde de
Deletedmom297 Mom563 Bu sabah doktoru aradim. Etki emtisle olabilir etmemsite olabilir. 2. Dozu yapmayalim agir gelir 5m ayda 2m dozu yatırırsın dedi
Deletedmom297 Doktor oyle diyince bende daha 1.dozu tekrar almicam. Yaptırma dedi erki etmisse çocuğa çok zarar verir dedi. 5. Ayda 2. dozu yaptir dedi. Kafam karisti etki etmemisse 2. Dozda bosa gider işe yaramaz. Ben bu asiyi cok istiyordum ya of 😭