Annemm ben prima premium care ile bailadım goon denedim ve bu ara da paddlers diye bir marka keşfettim onu deniyorum. Deneme paketleri 8₺, alıp deneyeblirsinz. Ben memnun kaldım, prima da goon pişik yapmıştı bize o yüzden hala pişiğimiz var krem kullanıyorum geçme aşamasında. Yani Paddlers için pişikle ilgili birşey diyemiyorum 🤷🏼♀️