lvn1221 Mrblar ben tirle ve mochi ile sağıyordum sütümü gayet iyi sağıyordum şimdi medela aldım ama hiç sagamadim sütüm var acaba nerde yanlış yapıyorum kullananlar bakabilir mi
Deletedmom277 lvn1221 Ben kullanmıştım çok memnundum sütümü o makineyle getirmiştim. 3.aydan sonra okula başladığım zamanlar onla sayıyordum
lvn1221 Sizde ilk sagdiginizda sonic aldınız mı acaba göğüslerin alışmasi mi gerekiyor ya da masajı mi uzun tutmali
Deletedmom277 lvn1221 Membranı iyi yerleştirdiğinize eminsiniz dimi ? bu parçadan bahsediyorum onu yerine yerleştirdiniz dimi
3prensesannesi lvn1221 yok canım bastırmaya gerek yok önemli olan iyi yerleştirmek ve sağma işleme başladığında hemen gelmiyo 2 dk sonra basliyo bende oykr oluyi cnm