26eses26 Deletedmom314 çocukların bütün kıyafetlerini 30 da yıkıyorum canım çekiyor çünkü 😃 bende yaptım bir kere o hatayı
Seyma1912 26eses26 3 gün içerisinde geldi hemde pandemi sürecinde çok sasirmistim 5 parca alt üst takım aldim cok güzeller tavsiye ederim 😊
Mrs_Mert 26eses26 evet 😊 Çankaya mahallesinde oturuyo ailem ben İzmire gelin geldim ama şu an memleketteyim 😍
26eses26 Mrs_Mert ay çok yakınız bende erenköy de oturuyorum.😃 Çankaya nin neresinde ben gazi yakup satar kız meslek lisesinden mezunum
dalezgi41 26eses26 benim elime.urunler dün ulaştı daha öncesinde de vermiştim ben çok memnunum ürünlerinden ve kalitelerinden. Bir.beden büyük söyleyin sadece
AselKubra24 26eses26 valla daha bugün sipariş verdim fiyatları uygun görünce birkaç takım ama gelince görecez nasıl olduklarını
dalezgi41 Pamuk_seker ben sipariş verirken bana bütün kargo şirketlerini önüme sundu ordan işaretledim ben sizlerde.neden farklı oldu ki acaba 🤔
Fr45 26eses26 evet ürünleri çok güzel ama kalite olarak güzel değil ilk alındığında çok canlı duran renk yıkandığı zaman soluk oluyor
Pamuk_seker 26eses26 ben konuştum yokmuş daha 1 hafta önce bende vazgeçtim tekrar aorun yaşamak istemedim
dalezgi41 26eses26 yok operanın asa tarafında şeker fabrikasına yakınım 😀 yani kentparka da yakın sayılırım 😀
26eses26 Pamuk_seker ama şimdi sipariş tamamla sayfasına baktım çıkıyor diğer kargolar ben seciyorum hangi kargoyu istiyorsam