26eses26 Kızlar minicity.com sitesinden alışveriş yapan var mı çocuklarıma biseyler beğendim alicam ürünleri nasıl ve kaç günde geldi
Ebruli101 26eses26 ben sormuştum daha önce canım olumsuz yorumlar da vardı olumlu da almadım o yüzden fiyatları çok uygun ama kalıplarında sıkıntı varmış
Ebruferit 26eses26 bugün yeni siparişim geldi elime 18 ay verdiğim pijama 9 ay gindermisler 5 ürün verdim 1 buçuk yaş olarak ama heşi sanki 6 en fazla 9 aylık bebek giyer anca çok üzüldüm etikette 18 ay yazıyor ama esofmanin kendi bedeninde 9 ay malesef 😬😡😠
Tortilla_ 26eses26 Ben sipariş ettim ve hiç-bir sorun yaşamadım. Hatta ürünler gayet kaliteli ve istediklerim geldi karışıklık olmadan. Kargo da çok geç gelmedi virüsten dolayı normal 10 gün sürmüştür. Mardin de yaşıyorum
emirinannesi17 26eses26 valla ben çok beğendim çok memnun kaldım ya şahane alırsan memnun kalırsın hemen geldi tam hatırlamıyorum ama 1 hafta miydi 3.4 gunmuydu öyle geldi
26eses26 Ya iyiki siparişimi tamamlamadım su an benim oğluşlarim biraz yapılı kesin hepsi küçük gelir o zaman buyuk bedenlere bakayım
Mrs_Mert 26eses26 çillim var ben oradan bi kez alışveriş yaptım 3 tane uzun kollu badiyi 16 TLye almıştım bi bakın isterseniz 😊
Ccggty 26eses26 enucuzbebekmarket.com playstore dan da indirebilirsiniz . Alışveriş yapıyorum hem uygub hem kaliteli
Kaveda 26eses26 lcw uygulama kapıda ödeme seçeneğide var canım ordan al olmazsa mağazasına got değiştir daha iyi
26eses26 Tortilla_ kararsız kaldım su an çocuklarımın biri 14 aylık biri 26 aylık küçüğume 2 yaş büyüğüme 3 yaş alsam olur heralde
26eses26 emirinannesi17 o zaman bi kaç parça bişey alıyım bakayım güzel gelirse bir daha alırım yazık olsun istemiyorum çünkü
Mom10 26eses26 Ben aldım tüm ürünler sorunsuz ve güzel geldi.Yalnız kalıpları küçük ona göre seçmenizi tavsiye ederim.
26eses26 Oykuasyam mağazası hangi şehirde ki acaba. Ben çocuklardan çarşıya çıkamıyorum hem korona var o yüzden internetten alışveriş yapıyorum genellikle lcw den alıyorum ama bu siteyi de burda gördüm güzel şeyler var
Asaf2020 26eses26 aldım ve çok memnun oldum kaliteli ve ucuz beğenerek kullanıyorum tavsiye ederim ☺️
Deletedmom314 26eses26 ben aldım ama 40 ta yıkadım çekti meğerse yazıyormuş 30 da yıkayın diye sonradan gördüm ben memnunum zaten baya büyük söylemiştim çekmesine rağmen büyük geldi kalıp olarak alt kısımda sorun var üstü büyük gelirken altı tam oldu
26eses26 Deletedmom314 tekrar bakıyorum ürünlere takım giydirmeye çalışıyorum genellikle bu seferde birinin bedenini bulsam birine bulamıyorum 😀
26eses26 Deletedmom314 anladım canım ben küçük gelirse geri göndermem gerekicek o yüzden ugrasmiyim biraz büyük alıyim