tgbgndrc Japonbaligininannesi Şişlik gizlik bir durumu yok aslında herkes günlük 1 margarin ağırlığında çişin yeterli olduğu kanaatinde yalnızca sizin doktora yetmemiş galiba 🤦🏻♀️😅
Zeyno111 Japonbaligininannesi Canım önünde gösterme ibaresi var mı bezin o doluyorsa hemen hemen ağırlığı geliyordur zaten 😇
Japonbaligininannesi Zeyno111 evet canım var genelde dolmuş gösteriyo ama yinede 200 gram olmuyo tabi
Zeyno111 Japonbaligininannesi Doluyorsa sıkıntı yoktur toplam 1 paket margarin bütün gün 24 saat canım doktoru anlamadım ama yanlış olduğu kesin 🤣