emirhanecozlem yok yorum yapma yok bilmem ne?? elimi kaldırırken bile sana sormam lazım herhalde??senin yorumunu görmüşümdür sana cevap vermişimdir.ne tersledim,nede yanlş bişi dedim.bence senın canın sıkkın olayı farklı yerlere çekmek istedin.neyse ne.konuyu kapıyorum.yazarsanız cevap vermicem.