Hanımlar merhaba 🙂
Oğlumda inanılmaz gaz problemi vardı belirli saatlerde ağlamaya başlıyor susmak bilmiyordu, mememde bile çığlk çığlığaydı, doktora götürdük sımplex ve biogaia verdi fayda etmedi. Allah profesör doktor İbrahim Saraçoğlu ndan razı olsun, YouTube’dan dinledim ve dediklerini yaptım, hemen söylüyorum
-Yarım su bardağı suya 1çay kaşığı kimyon atıyoruzbunu bir taşım ocakta kaynatıp üstüne 2 3 kaşık toz şeker atıp ılımaya bırakıyoruz daha sonra temiz bir tülbentle süzüp bebeğe 1 yada 2 kaşık veriyoruz. Sabah öğlen akşam yeterli oluyor.Bir diğer yöntem ise
- Ayak altına acı elma yağı(adaçayı)yağını baş parmağınıza damlatıp düz bir çizgi çiziyormuşgibi sürmek sabah akşam bir kere sürmek yeterli bence.
Ben iki yönteminde aynı anda yaptım ve sonuç aldım,,tabi isterseniz doktorunuzads sorabilirsiniz en azından fikir alın.
Şimdi bebeğim huzurlu ben mutlu🤗 okuyanların maşaAllah onu alırım çünkü bebeğim hemen nazara geliyor, malesef,😔