Mom14 hiçbsey geçirmiyor ben neler çektim. Göğüs ucum bildiğin yoktu kopmuş gibi içi gözüküyodu o halde emzirdim her emzirirken öldüm dirildim. O acıyı çok iyi bilirim. 1.5 ay sonra doğru emzirme yöntemiyle kendi kendine düzeldi. Krem mi denemedim göğüs kalkanı mı denemedim hiç işe yaramadı. Fayda görmedim kendiliğinden düzeldi emzirirken kahverengi kısmı ver yanlş emzirmektende oluyor