Emircik zaten 1 ay tadım yaptık günde bir kez en fazla 1 yemek kaşığı. Bu çok bi miktar değil zaten. Benim oğlum alerjik bi bebek. Biz böyle karar aldık. 6 aylık başlayınca zaten 1 ay tadım, 1 ay oğre çorba derken çocuk 8 aya geliyor yediği doğru dürüst bir şey yok. Bana çok saçma geliyor