Alil benim oğlumda da vardı ebemiz kestirmemiz gerektiğini söyledi dilini hareket ettirirken zorlanır dedi bide konuşurken falan zorlanabilir harfleri çıkartamayabikir peltek olabilir demişti kestirdik bi sıkıntısını yaşamadık 6-7 günlükken di yanlış hatırlamıyorsam