demirboy okula dün resmî yazı gelmiş hocam, birçok bilgi var ama seminerle ilgili tek bir cümle yoktu. Büyük ihtimal ya internet üzerinden yapılacak ya da hiç yapılmayacak. Süreç hala devam ederken bizim okula gidip seminere katılmamızı istemez bakanımız. Zaten doğudaki öğretmenler, memleketleri dışındaki yerlerde çalışanlar falan hepsi memleketlerine döndü.