nil93 Merhaba kızlar bebeğim emerken eskiden gögsümün birini emzirirken diğeri sızlardı şimdi emdiği gögsüm sızlıyo Sancıyla iniyo süt bir anda yoğun süt geliyo ağzına bu neden olur acaba 1 haftadır falan var
Misskokulum nil93 sizlamasi iyi bir şey süt iniyor memeye benim de başlarda cok olurdu bebegim 7 buçuk aylık sızlamanin s’si yok çok azaldi🥺
nil93 sufflee ya olmusmudur terbiye çok sevindim şuanda 😍 sağımı 15 gün önce bırakmıstım sağrken terbiye olmayacağı için
nil93 Adlk evet bi anda sızlıyo ağzı süt doluyo bi 5 dk sürüyo gögsüm boşalıyo gibi oluyo iyi bişey ozamann 🤗
Adlk nil93 aynen öyle bitanem iyi birşey bazen iniyor bir anda göğüsünü boşaltıyor lıkır lıkır sonra ses kesiliyor yutkunma sesi fakat süt emmeye devam ediyor değişik bir durum 😂5aydır bende pek anlamış değilim