Kizlar merhaba bebegim yeni 4 aylik oldu bugun asisi vardi ben bebegim 2 aylikken sinir krizi gecirmistim kaslarmi kontrol edemedim o krizi gecirene kadar bebegime cok guzel bakiyordum ama krizden snra dusuncelerim degsti ben napicam bu cocuk nasil buyuyecek dusuncesi geldi ve bugunki asisindan dolayi kuzumun sanirim bacagi agriyo agri kesici verdim ama o agladkca okadar tedirgin oluyorum ki ben napicam dusuncesi geliyor yeniden alt kmsumun cocugu dis cikarirken hic susmuyordu sabahlara kadar agliyordu simdi bebegimin dis cikarm donemini dusunuyorum napicam ben sabahlara kadar aglarsa nolcak diye kayinvalidemle yakin oturuyoruz hemen hemen hergun bizdeler yada biz onlarda geceleri bakmamada yardim ediyo arada bir kasilmalarim oluyo ama en kotusude dusuncem bebegime bise olmasn istyorum allahim acisini yoklugunu gostermesin canmdan cok seviyorum ama icim sıkılıyo kizlar bana tavsiyeleriniz neler dertleselim diye anlattm 😔