İyi akşamlar herkese..
Bebeğim 4 ay 18 günlük, yaklaşık bir buçuk aydır mamayı süte takviye olarak kullanıyorum. Sütüm azaldığı için mecbur kaldım.. Bu sürede bebeğim beni gayet güzel emiyordu fakat bir iki gündür memeyi bir dakika emip bırakıyor. Ama bakıyorum sütüm çok iyi geliyor yani biberona alıştığı için memeyi istemiyor. Emmeyi tamamen bırakırsa çok üzülürüm.. Bunun için denediğiniz yöntemler var mı? Paylasirsaniz çok sevinirim.. Bir de diş çıkartıyor onun verdiği huysuzluk ve iştahsızlık da var..