Bugün doktor kontrolümüzde söyledi.sol gözümüzde varmış.6 ay boyunca sabah akşam masaj yap sonra temiz bezle sil dedi,eğer 6 ay sonrasına kadar geçmezse telle işlem yapılacakmış,var mı böyle bir durum yaşayan,neler yaptınız😣 krem vs.hicbisey de vermedi,