Arkadaşlar bana güzel lezzetli çok ekşi olmayan bir bebek tarhanası önerir misiniz? İnternetten bakıyorum birçok marka var hangisini alacağımı bilemiyorum, bebeğim 9 aylık zaten bişey yemiyor lezzetli bir tarhana olursa yer belki. Ebebek ten almıştık onu yemedi, tadına baktım beğenmedim pek, daha güzeli vardır umarım, bana yardımcı olun nolur 🙏❤️