Yesidil
Bizde de benzer sorun vardı. bugün dr kontrolümüz vardı, sorduk. Dr normal, hafif reflü başlangıcı olabilir dedi. Hırıltı arttıkça göğsünüze alıp, hafif hafif sırtına pıt pıt vurursanız iyi geliyor. Ancak çok kusması vs olursa Dr a mutlaka gidin, bizde olmadı kusma.