Kızlar gebelikte gözümde Arpacık çıkmıştı 4 aydır Doğum yaptım 3 hafta önce bugün hastaneye birinci göz hastanesine gittim ameliyat yapılması gerektiğini söyledi fiyat ise 2 bin tl ? Arpacık ameliyatı yapan varımı aranızda ? Acıyan bir işlem mi ve ne fiyat verildi size ?