Merhaba anneler. 58 günlük bir kızım var çok sancısı vardı gaz sancısı. Kendini sıkardı kıpkırmızı olurdu ağlama krizlerine girerdi akşamları pert olurduk. Damla kullanıyoruz iyi geliyo hafif hafif sıkıyo kendisini ama çok nadir. Öğlene kadar uykularımızda problem yok emziririm altına 💩 yapmışsa değiştiririm yatırırım. Ama öğleden sonra gece 11 e 12 ye kadar toplamda 2 saat uyur o kadar birinde 45 dk birinde 15 dk birinde 10 dk. Diyoruz uykusu yoksa içeri götürelim içeri götürüyoruz 5-10 dk sonra ağlamaya başlıyo tekrar odaya getiriyoruz loş ışıklı oda da sakinliyo ama uyumuyo kıvranmıyoda yatağına koyuyorum ağlıyo dizimde sallıyorum öylece etrafa bakıyo tamam gaz sancısı devam ediyodur ama napacağımı şaşırdım neden içeri gidince biranda tozu dumana katıyo anlamıyorum inşallah durumunu anlatabilmişimdir ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı acaba? Bu neyin nesi😂