Kızlar oğlum 5+15 günlük. 3-4 gündür emzirirken bir iki yudum çekip oturur pozisyona gelip etrafı seyrediyor, ağzını şapırdatıyor. benim zorunla memeye geri dönüyor. Böylece her emme yarım saati buluyor ama emdiği anca 4 dk. belki o bile yok. Dikkati dağılmasın diye odasında sessiz emzirdim olmadı. Hafif ninni söyledim olmadı. Az emdiği için bir saat sonra yine huysuzlanıyor. Oldu mu sizde de neler yapıp dikkatini emmeye verebiliriz.