Yıllık izinler Temmuz da açılacak diye biliyorum ama bende rapor alıp temmuza kadar uzatıcam iznimi öyle başlayacağım . Rapor şansım olmasa bile başlardım ve benim servisim covid servis. Sizin çalıştığınız yer en azından su dönem için daha masum aile hekimliklerine giden hasta çok az.Risk az veya çok heryerde var . Endişeni çok iyi anlıyorum ama sakın işinden olma 🙏🏻