Fatma4647 ben de temmuzda başlayacağım. Allah kolaylık versin 🙏 zaten süt izniniz olacağı için covid servise vermezler muhtemelen. Bizim hastanemiz öyle yapıyor. Normal servislere girip çıkan çalışanlar da diğer kısımla hiç karşılaşmıyor. Ama tabi ister istemez daha çok insanla karşılaşılacak malesef. Ama hastanelerse sirkülasyon azaldı, bizde yatan hasta sayısı olabildiğince az tutulmaya çalışılıyor, en zorunlu hastalar yatırılıyor. Ben istifa etmezdim, ama tabi karar sizin