sokomel yalnız chester diyince bir standardı yok ki bu koltuğun. hepsi başka başka. herkes kendi kullandığına göre yorum yapar. kumaşı, ayakları, yatak olup olmaması, minderli olup olmaması vs neye göre kime göre yani.
Hunilianne sokomel valla bana bir şey etmedi cunku ben almadım. Ama iki yakın arkadaşım kullanıyor dediğim gibi kolçakları cok geniş mağazada durduğu gibi salonda durmuyor salonunuzun baya geniş olması lazim. Kapitone gibi düğmeli düğmeli kırıntı cok fazla oluyor. Silsen silinmiyor, yıkasan yıkanmıyor sadece fazlasıyla yer kaplıyor🤪salonunuz aşırı genişse yer varsa ayrı.
Ftmlssa yazlila evnz büyükse çok şık duruyorlar bzm ev küçük arkası bı koltuk daha eder 4tane üçlü varmış gibi evde şuanda o sinirimi bozuyor ölü alan kaplıyor çabuk tozlaniyor çünkü düğmeli benmki düğmeli almayın delikli seylee takılıyor nasıl beceriyorsam😅ağır bı mobilya evnzn dekoruna uyuyorsa alın ben keşke bı köşe çekip otursaydim temzlkte usengecim çünkü açılan alicaksan onu aç kapa supurmesi bı dert minderli alcaksan onu kaldr süpür bı dert ne bilim hep dert ay bı tek kumaşı iyi su dökülünce öyle kalıyor silinmesi kolay kumastada fiyat farkı oluyor tabi
yazlila Ftmlssa evimiz çok şükür büyük dekorunuda kendim arkadaşıma yaptırdım hatta özellikle ona uygun yaptırdım😂🙈Teşekkür ederim
demetdiyebiri35 yazlila ben kullanıyorum memnunum ama tek sıkıntısı çekyat gibi değil altı açılmıyor fazlalıklarını koyamıyorsun birde yatak olmuyor çok az açılıyor belkş modelden öyle ama herkesin öyleymiş
Ftmlssa Hunilianne çok doğru aşağıda bir arkadaş paylasms resimdeki chestermi emin değilim chester dedgn baya bı heybet su ftgraftakiler chestersa keşke ondan alsaydım bende bı heves almıştım😅
anagibiana yazlila görüntüsü için aldık temizliği kolay öneririm eğer tv karşısında zaman geçirmeyi seviyorsunuz daha konforlubir şey tercih edile bilir
yazlila anagibiana tv karşısında pek takılmayı sevmeyiz evdeki televizyon bazen boş boş durur😂teşekkür ederim
Ftmlssa yazlila büyük salonda şık durar tabi kimse inkar edemez bizim tokilerde chester neyimize bide koltuk takımı fiyatına yığınla para biri çok safim ya yeni gelin aklı işte size hayırlı olsun ozaman🤗
seymaensar16 yazlila benimde var 2 yıl oldu alalı 5 tane düğmesi koptu bile şimdiki aklım olsa almazdım tavsiye etmem yani düğmeleri kopuyor
Merveazra yazlila kesinlikle gorunus olarak cok hos cok şık duruyor ama yatak olmuyor malesef :( ayrica benimki kadife kesinlikle tavsiye etmiyorum acayippp toz oluyor, kumasini nubuk falan tercih edin derim toz tutmaz temizlemesi kolay