25 gundur basim uyusuyo. Bir ara azalmisti smdi yine artti ve basimin ustunde bi soguklukta hissediyorum sanki islakmis gibi. Ama agri yok sadece son 2 gundur stresten agriyo onu biliyorum.Sag kulagimda cinlama var bide. Mr cekildim ama raporlanmasi haftayaymis. Nasil beklerim bu stresle uzuntuyle bilmiyrlum cocugmada bakamiyorum esimde uzuluyo benim yuzumden. Resmen kendimi hazirliyo gibiyim kotu bsiey cikacakmis gibi geliyo. Boyle bisy yasayan varmi? Bana dua edermisiniz nolur Allah rizasi icin