Aysegul1910 nserd dış kısmını değilde iç kısmından yedirdim bişi olmadı canım 7 aylığız 😃 alerjik bi meyve olduğunu bilmiyordum tabi sonradan öğrendim
Sahanemm0311 nserd bebeğim 6 buçuk aylık direk vermedim yoğurda karıştırıp verdim ne pişik nede alerjisi oldu her bebek bir değil şimdi öğrendim çilek alerji yaptigini
Sesem Arkadaşım 2. Ayından sonda bebeğine üzüm çilek vb bir sürü şey denetti hiç bir şey olmadı herkesin yapacağı bir şey değil ama her bebek bir değilmiş cidden bir şey olmaz belki.
Semraakal nserd 8 aylık bende 3 gün kuralıyla verdim bisey olmadı. Yoğurda irmige felan katiyorum yiyor
Dildeniz nserd ben 6 aylıkken verdim hiç birşey de olmadı ayrıca allerjen olan bütün yiyecekleri vermiştim denedikten sonra sıkıntı olursa zaten ilk bir saatte belli olur
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi nserd Bende deneyerek verdim 7 aylıkken alerji yapmadı. Alerji olabilir diye bebeklere 1 yaş sonrası deniyor alerjisi yoksa yiyebilir.
Asafbebek nserd 9. Ayinda sadece ucundan tadina baktirmistim benim bebegim alerjen bir bebek oldugu icin bizim vucudumuzda benekler olusmustu daha vermedim