MinnakAnne Arkadaşlar 50 günlük kızım var son 2 haftaya kadar kakasını düzenli olarak yapıyordu ancak son zamanlar da yapmamaya başladı 9 gün geçti doktorunu aradım normal gayet dedi sadece anne sütü alıyor çünkü zeytinyağı içir dedi içiremedim çünkü direk kustu yutmadı bile. Eczaneden fitil aldım yarısını verdim yaptı sonra 4 gün yine bekledim yapmadı diğer yarısını verdim o zaman da yaptı. Yani sürekli fitille mi kaka yapacak. Bu durum normal mi ?
DidemYldrm MinnakAnne 10 güne kadar kaka yapmaması normal uyararak yaptırmak pek iyi bir şey değil alıştırmamak gerekli diye düşünüyorum
Yaseminnnnnnnnnnnnn Sadece anne sütü alan bebeklerde 10-12güne kadar normaldir. O yüzden bekleyin. 12.gün de yapmazsa o zaman fitil verin.. gayet normal bir durum merak etmeyin. Bol bol masaj yapın günde 8-10kere.. böyle olması normal❤️