Deletedmom15 Kızlar ben oğlum doğduğundan beridir sleepy kullanıyorum. Şu an oğlum 8.100 gram 3 plus kullanıyorduk son 1 paket kaldı. Toplu sipariş vericem sleepy sitesinden de sizce 4 numara mı vermeliyim? 3 plusta taşma durumu var bolluktan mı darlıktan mı bilemedim ve hangisini alsam daha iyi olur karar veremedim. 4 numara 9-16 kilosu gözüküyor. 16 kilo biraz çok olduğu için bez büyük mü gelir acaba plus ile çok fark ediyor mu?
Kucukkalbim Deletedmom15 +4 daha iyi olur 16 kilo dediğine bakma canım kalıbı çok küçük oğlum 11.600 5 numara tam oluyor
Arasannesi Deletedmom15 oglum 6 kılo 3 numara kullanıyoruz bence sız artık 4 e gecebılırsınız dıye dusunuyorum
elaif Kızım 8,5 kilo 4 numara bacaklarını sıktı ve küçük gelmeye başladı. 5 numara aldım çok rahat oldu. Bence küçük paket alıp deneyerek stok yapın. 4 numara stokladığım bezler elimde patladı arkadaşıma vericem 😂
Deletedmom15 Kucukkalbim bende bezin kalıbına göre gidiyordum sonuçta bu bezi üreten firma ona göre kilo yazıyor.
Kucukkalbim Deletedmom15 O zaman neden soruyorsunuz kaç numara alayım diye madem üstünde yazıyor böyle post açmanıza da gerek yok o vakit 😏
Deletedmom15 Kucukkalbim ne münasebet. Ben burada acaba doğru mu yapıyorum diye bilgi alıyorum. Bu şekilde konuşmanız hiç hoş değil. Bir de sizin yazdığınızı dikkate alıp size cevap vermişim.
Durusumm Deletedmom15 sleepy de bezler kucuk oluyor. Kizima hem bez kucuk oldugu icin hem bacaklarini sıkmasn diye 4 kullanıyorum kilosu sizinki kadar degil
BebekBatur Deletedmom15 ben 7.90 kiloyken 4 numaraya geçtim öyle büyük gelmiyo bolluktan sızdırma falan da olmadı şimdi 8aylık en son 6.ayda 9 kiloydu şimdi kaç bilmiyorum hala 4 kullanıyorum 3 plus hiç kullanmadım. 2aylıkken sünnet olduğu için 3 e geçmiştim 4.ayında da 4e geçtim
ikizannesii Deletedmom15 tasiyorsa artik bir ust numaraya gec canim bnde sleepy kullandim tasirmaya baslayinca degistirirdim hep
Deletedmom15 ikizannesii bende acaba bol mu geldiği için taşıyor diye düşünüyordum. Daha annelikte yeniyim çözmeye çalışıyorum. Elimde son bir paket kaldı oda bitsin bir üst numaraya geçicem.
Tugceeeee12345 Deletedmom15 benim de oğlum 9 kilo 5 numara külot bez kullanıyorum bana küçük gibi geldi
Dadam Bence marketten alıp dene öyle sipariş ver canım böyle anlayamazsın her bebeğin kilosu aynı olsa bile kilo dağılımı ve boyu, fiziksel özelliği aynı değil 🤷♀️