Kızlar merhaba daha öncede yazmıştım Emziren anneyim mama kullanmıyoruz kızımın 2.ayı bitti doktorumuz süt ve süt ürünleri ve yumurta alerjisinden şüphelendiği için 21 gün diyet yaptırdı bana.Kızımın yüzündeki kırmızılık ve lekeler, döküntüler düzeldi fakat kakada mukus devam ediyor.Doktorumuz mukusun önemli olmadığını söyledi . Diyetimi açmam gerektiğini söyledi ve her şeyi ye dedi.Ben ürün ürün gitmek istiyorum sizce nasıl yapmalıyım tecrübelileriniz bana yardım edin😔