Aybuke_27 Kızlar ilk doz rotayı yaptık eve geldim aradan 35 dajka geçti emzirdim ondan kustu aşı ile yarar mı kustuğu için boşa gitmemiştir inşallah
Ates_mami Aybuke_27 hemen ardından kussa bile sorun yok demişti doktorumuz bize. Aşıyı almış oluyormuş. Sizin yarım saat geçmiş
Aybuke_27 Ates_mami hemşire de yarım saat geçmesi lazım kusarsa aşı boşa gider dedi onun için endişe ettim