Bebegim bugün oglen 1 de uyandi 3 civwri uyumaya çalış ti ama 15 dj anca uyudu saatleri düzenli idi degistti sanki doymuyor da .emdirdim ama mama da veryorum yatıyor daliyor tam uyanıyor dalmadan yatırıyorum sanırım. Yoruluyorum da karnım ağrıyor ugrasmaktan sabrim az oluyor.uyumadim uyusun istesem de olmuyor bazen bebekler bizi yöneltiyor galiba ..uyurjen kafa kaldırıyor kollariyla vuruyor yatağa..neden dalamıyor bilmiyorum kuran açıyorum sesli dinliyor hep .mama verdiğim halde doymamasi imkanı yok ama gaz kalıyor uzuyor beni bu durum da..sizler de deoluykr mu yoksa ay olarak mı böyle zor 3.5 ay dayiz