Merhaba hanımlar 2 ay once dogum yaptım.4-5 gündür dayanılmaz agrım vardı doktora gittim fito,hametan ve anrecta krem verip karıştırıp sürmemi istedi,emzirmeye yönelik bi sıkıntısı varmı? Bilen varsa yardımcı olabilirmi? Yada başına bu anal fissür gelen varmı?