Merhaba hanımlar, biz henüz 7 ay 10 günlüğüz ve 7,5 kg’ız. Bebeğim başlıktan da anlaşıldığı gibi ‘yemiyor’. Çok çok hareketli bir bebeğim var. Anne sütü yetersiz gibi geliyor ama ne yapmam lazım hiç bir fikrim yok. Blw ile başladık. Başlangıçta yediğinden tatmin oluyordum. Şimdi ise eline aldığından azıcık koparıp yiyip bırakıyor. Bende kaşıkla beslemeye başladım son günlerde. Zorla yediriyorum resmen. Yanlış mi yapıyorum bir yerlerde? Bu süreç ne zaman geçecek? 🙄